Monday, May 16, 2011

Dan Bila Esok (OST Nora Elena)

Cite kat TV3..Jam 7.00 - 8.00pm.
Layan cite ni lepas balik kerja
Best jugak.
Tak sarat, tak melankolik.




Di dalam hati selalu tersimpan
rasa yang takkan pernah bisa ku ungkapkan
kau diam tanpa kata
saatku ungkap semua rasa

Di saat ku ingin dekat denganmu
kau semakin jauh meninggalkanku
dan kau diam tanpa kata
saatku ucap semua rasa

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
tuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
tuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

Mungkinkah esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatiku
untuk cinta yang pernah engkau miliki
untuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
untuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
untuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu

Untuk cinta yang pernah kita miliki tuk selama-lamanya

p/s: missing someone.. kalaulah...ermm..ermm.. if only i never let him go.. well..hmm..
people come, people go.. hmm..that's life

3 comments:

aYenZ JamiL (^0^)/ said...

hmm tp cite ni..guna soundtrack cte lain yg baru abeh..xigt cite apa ntah yg shahz jaszle blakon tu..huhuhu..mcm nk suh je producer dia cari lagu lain utk identiti citer tu sendiri..uhuk...

aYenZ JamiL (^0^)/ said...

oh ya..1 more thg..
plakon laki yg jadi tunang elena tu..chewah xmo guna nora..haha

plakon laki tu mcm..tiru encik sapa namanya citer nur kasih tu..haa en remy..pastu laki ni terlampau control? hehe control macho yg mlampau nampak mcm en horatio csi miami lak..hahaha

Hamba ^_^ الله said...

kak na ...cite die memamng best!!! hehehe ...cite tuh diadaptasi dri sebuah novel " kasih yang suchi "-meen zulaikha penulis die hehe promote sikit :P